Klachtenregeling

Juist! accountancy hecht waarde aan tevreden relaties en wij werken daarom steeds aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Waar gewerkt wordt, kunnen echter fouten gemaakt worden en kunnen misverstanden ontstaan. Indien u ontevreden bent over onze dienstverlening of wat voor aspect van onze organisatie dan ook, dan nodigen wij u nadrukkelijk uit om ons dat zo snel mogelijk te laten weten. Uw opmerkingen nemen wij zeer serieus en waar wenselijk zoeken wij met u naar een passende oplossing.

Oplossen klacht
Vaak kunnen klachten het beste tijdens een goed gesprek worden opgelost: wij verzoeken u daarom eerst contact op te nemen voor telefonisch overleg over het probleem of voor het maken van een afspraak. Meld de klacht telefonisch 06-22643007, per e-mail info@juistaccountancy.nl of per post Juist! accountancy – Lange Brugstraat 17 – 4871 CL te Etten-Leur.

Wij zullen dan zo snel mogelijk maar in ieder geval binnen 5 werkdagen contact met u opnemen.